-->

Cum a reusit Sore sa topeasca 20 de kilograme dupa sarcina! Asta intrece orice DIETA

Sore a marturisit ca a fost nevoita sa slabeasca de dragul carierei 20 de kilograme. Dupa nastere, artista a ajuns la nivelul dorit de kilograme intr-un timp relativ scurt.

”Știu că poate părea absurd să declar că nu am ținut nicio dietă și totuși am slăbit 20 kg după naștere, într-un timp relativ scurt, aproximativ un an. Doi au trecut până când am ajuns cu corpul la nivelul dorit de tonifiere. Am fost la un nutriționist care îmi dăduse pe gramaj 4-5 mese pe zi, iar timp de o lună nu am slăbit nici 500g.

Atunci m-am supărat foarte tare, pentru că pe parcursul sarcinii mi-am auzit foarte multe vorbe demoralizante, de tipul «vai, dacă nu o să îți revii repede la silueta inițială o să fie foarte rău pentru cariera ta» sau «vai, dar și ieri ai mâncat la prânz burger». Îți dai seama că mă afectau toate remarcile într-o oarecare măsură, dar a contat mai mult să mă simt eu bine atunci în sarcină, am avut încredere că voi slăbi ușor și frumos‘, a povestit Sore.

Articolul Cum a reusit Sore sa topeasca 20 de kilograme dupa sarcina! Asta intrece orice DIETA apare prima dată în Evz Monden.



source https://www.evzmonden.ro/cum-a-reusit-sore-sa-topeasca-20-de-kilograme-dupa-sarcina-asta-intrece-orice-dieta/
Share on Google Plus

About Admin

Sa ne indreptam atentia mai mult la sanatatea noastra, folosind arta traiului sanatos, care presupune disciplinarea mintii si a corpului nostru, neuitand ca de hrana si de bautura ce o inghitim, ca si de aerul pe care il respiram depinde sanatatea noastra.

0 comentários:

Post a Comment